Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki
Polska wersja językowa Czeska wersja językowa Angielska wersja językowa Niemiecka wersja językowa

Godziny otwarcia urzędu

pn., śr., czw.: 7:30 – 15:30
wt.: 7:30 – 16:30
pt.: 7:30 – 14:30

Dane urzędu

Urząd Miejski w Ziębicach
ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice
tel: 74 816 38 70
fax: 74 819 12 12
e-mail: urzad@ziebice.pl
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony Informacja o pracy Burmistrza między sesjami - Informacje o pracy Burmistrza Ziębic - Oficjalny serwis Urzędu Miejskiego w Ziębicach.

 

Pobierz PDF

Informacja o pracy Burmistrza między sesjami

 
  1. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 27 października - 23 listopada 2023 r.

  2. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 26 września - 26 października 2023 r.
  3. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 30 czerwca - 28 września 2023 r.
  4. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 25 maja - 29 czerwca 2023 r.

  5. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 28 kwietnia - 24 maja 2023 r.

  6. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 31 marca - 27 kwietnia 2023 r.

  7. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 24 lutego - 30 marca 2023 r.

  8. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 27 stycznia - 23 lutego 2023 r.

  9. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 29 grudnia - 26 stycznia 2023 r.

  10. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 25 listopada - 28 grudnia 2022 r.

  11. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 28 października - 24 listopada 2022 r.

  12. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 1 lipca - 29 września 2022 r.

  13. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 27 maja - 30 czerwca 2022 r.

  14. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 27 maja 2022 r. - 26 maja 2022 r. 


  15. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 29 kwietnia 2022 r. - 26 maja 2022 r.


  16. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 1 kwietnia 2022 r. - 28 kwietnia 2022 r.


  17. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 25 lutego 2022 r. - 31 marca 2022 r.


  18. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 28 stycznia 2022 r. - 24 lutego 2022 r.


  19. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 30 grudnia 2021 r. - 27 stycznia 2022 r.

  20. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 26 listopada - 29 grudnia 2021 r.

  21. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 29 października - 25 listopada 2021 r.

  22. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 1 października - 28 października 2021 r.

  23. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 24 czerwca - 30 września 2021 r.

  24. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 27 maja - 24 czerwca 2021 r. 


  25. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 30 kwietnia - 27 maja 2021 r.


  26. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 26 marca - 29 kwietnia 2021 r.


  27. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 26 lutego - 25 marca 2021 r.

  28. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 29 stycznia - 25 lutego 2021 r. 

  29. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 28 grudnia 2020 r. - 28 stycznia 2021 r.


  30. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 26 listopada - 28 grudnia 2020 r.


  31. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 29 października - 26 listopada 2020 r.


  32. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 25 września - 29 października 2020 r.


  33. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 25 czerwca - 24 września 2020 r.


  34. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 29 maja - 25 czerwca 2020 r.


  35. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 15 kwietnia - 28 maja 2020 r.


  36. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 28 lutego - 14 kwietnia 2020 r.


  37. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 30 stycznia - 27 lutego 2020 r.


  38. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 31 grudnia 2019 r. - 30 stycznia 2020 r.

  39. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 28 listopada - 30 grudnia 2019 r.


  40. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 31 października - 28 listopada 2019 r.


  41. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 26 września - 31 października 2019 r.

  42. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 28 czerwca - 26 września 2019 r.

  43. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 31 maja - 27 czerwca 2019 r.

  44. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie  25 kwietnia - 30 maja 2019 r.


  45. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie  2 kwietnia - 25 kwietnia 2019 r.


  46. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie 1 marca - 28 marca 2019 r.


  47. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie  1 lutego - 28 lutego 2019 r.


  48. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie  28 grudnia 2018 r. - 31 stycznia 2019 r.


  49. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie  20 grudnia - 27 grudnia 2018 r.


  50. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie  23 listopada - 20 grudnia 2018 r.


  51. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami w okresie  23 listopada - 29 listopada 2018 r.
Zamówienia publiczne
Nieruchomości
Komunikaty
  • Gazeta Ziębicka
  • Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
  • KRUS
  • Ziębickie Centrum Kultury
  • Jednostka Realizująca Projekt
  • Powiatowy Urząd Pracy
  • Qwsi
  • Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
  • Dolnośląski Urzad Wojewódzki
  • Portal EXPRESS MIEJSKI

Dane kontaktowe:

Urząd Miejski w Ziębicach
ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, pow. ząbkowicki, woj. dolnośląskie
tel.: +48748163870, fax: +48748191212, email: urzad@ziebice.pl, http://www.ziebice.pl
NIP: 887-10-01-679, Regon: 000530672

Godziny otwarcia Urzędu:

pn., śr., czw.: 7:30 – 15:30
wt.: 7:30 – 16:30
pt.: 7:30 – 14:30

Statystyki:

Licznik odwiedzin:
21 839 069
Dzisiaj:
71
Gości on-line:
1
Twoje IP:
3.133.157.12

Newsletter:

Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.